17 Temmuz 2009 Cuma

Flashback

Küçük kız BETAMAX' a girerken çok heyecanlıydı.
7 yıldır ilk defa bu kadar kırmızı yanaklı bir pozisyona düşüyordu.
Fazla sayıda yabancı onu izleyecek, az ya da çok yıldız verecekti.

Küçük bir f l a s h f o r w a r d la geleceğe zıpladı.
Geriye döndüğünde VHS' de buldu kendini...
Çok üzüldü; çünkü anneannesi BETAMAX' da kalmıştı.




Macar danslarıyla kendini avuttu.
Büyüdü, ve kendi VCD'sine taşındı.
Daha net görmeye başladı her şeyi...

Alt komşu bir gün şömineden girip, piyanosunu yiyince
BroadBand'in şarkıcısı oldu.
Ama babası bunu göremedi; çünkü, VHS'de kalmıştı.




'Bu iş böyle olmaz' dedi. Kumbarasını açtı.
İçinden bir iPhone, bir Laptop çıktı.

Derhal anneannesini Betamax'dan kurtardı.
Sonra babasını VHS'den getirtti.
Ablasını ve annesini de çağırdı.

Artık hep beraber şarkı söylüyorlar
Küçük küçük kutuların içinde
Ve tüm dünya da onları izliyor!...


2 yorum:

  1. canim benim.....:))))))))
    ne kadar guzel yazmissin...ne guzellllll anilar...hhhmmm..cok ozledimmmmmm..canim Erdogan amcam benim?????Allah Rahmet eylesin..Nur icinde yatsin..Ve yaptiginiz vido cok hos olmus...\ellerine saglik Ebrushum...

    Sizleri coook ozledim ve cok seviyorum..
    Burcu Ablan

    YanıtlaSil
  2. Ebrucugum, hic beklemedigim bir anda beni eski "sen"e ve Erdogan Amca'ya ve Ece'ye ve sizin eve goturdun...Aslinda hic aglamak istemedim ama elimde olmadan feci agladim...Senin yuzun belki simdikinden de tanidik geldi...Gecmise gelecek baglantisi olmadan bakmak zaman zaman aci verici olabiliyor ama bu durumda baglanti var degil mi?....yani baglanti sensin...ve muzikle olmalisin ....asla yilmadan..

    YanıtlaSil